call to arms goh ostfront моды бесконечные жизни
Подпишитесь, чтобы загрузить
Cheat Menu
Cheat Menu for campaign missions
What is it:
— in-game menu to create units of your choice
— all factions supported: USA, GRM, Rebels, Russia, UAF, Germany
— all units that are available in general conquest mode (no infantry with trucks)
— game tweaks to allow resupply your units or make your units invincible
— create enemy units of selected faction
— create placements for selected faction
How to use it:
— load a mission and click icon on right side which says «Cheat Menu»
— by default USA faction is selected, or you can select faction you like
— open infantry, land vehicles or air vehicles menu to access selection of avaiable units
— click on icon and then click on ground to create infantry squad or vehicle
Missions that already use menu:
— some missions, like first germany mission will add additional icons on top
— scroll down to access cheat menu icons
— mission icons are left intact
Game modifiers:
— ammo resupply for whole map (enemies included)
— make your units invincible
— fully repair player vehicles
— create ammo resupply point containing variety of weapons
— call in artillery strike
— delete all spawned units
— AI mode off or on, applicable only to newly created units
— six environment selections to experience: day, night, dusk, dawn and their combinations
Create Enemy units:
— infantry and land vehicles
— four types of waves: infantry, lightly/medium/heavy armored units
— uses previously selected faction
— all types have three waves, with vehicles being different for every wave
— allows you to spawn all four types of waves in succession
Placements:
— majority of placements are available and contain at least twice available ammunition
— 2b11 placements were not added since 2b14 mortars are available
— available under vehicles menu
Inventory Modifications:
— able to make infantry drop their weapons, or gain a new weapon or ammo
— weapons from all categories are supported (limited variety): SMG/AR, machine guns, sniper rifles, grenade launchers
— one shot AT rocket launchers
— grenades, medkits
— meant to outfit squads with same weaponry
— mostly works (90%) due to game limitations
Ever wanted to have a bigger gun? Not shooting those pesky GRM guys up to your full potential? No worries. There is a menu just for such a need. Be it a bazooka guy, or a simple engineer, you can send them on a mission and not worry about them coming back. You have unlimited supply of minions.
Completing objectives too early? Running out of targets? Still keeping that grenade for a lucky kill? Now you can get targets on demand. Four varieties, suited for killing, maiming or simply enjoying how your units get slaughtered again and again. And if you really want to simulate war, you can get all waves to experience mini-conquest experience right in your campaign missions!
TI’s Uncensored Patch (CtA: GoH — 1.008.0) (v18.06.2021)
29
352
— адаптирован для новой версии игры.
Полностью исключите цензуру как можно большего количества исторических эмблем и знаков различия.
Как человек, которому нравится видеть историческую достоверность в играх, я был разочарован тем, что GoH, несмотря на то, что он позиционировал себя как «исторически точный», по-прежнему не допускал цензуры на эмблемы нацистской партии из игры. Это понятно для продвижения игры в регионах, где нацистская символика все еще запрещена, однако в остальном мире может быть довольно неприятно видеть балкенкройц на хвосте Bf 109 вместо исторического хакенкройца.
Cheat for Conquest mode / Читы для динамической кампании (CtA: GoH — 1.011.0) (v16.08.2021)
1
194
— адаптирован для новой версии игры.
Этот мод изменяет значения для динамической кампании (все сложности), эти значения включают;
999,999 MP и AP (получение 9,999 MP и 99,999 AP за победу или поражение в битве)
999 очков исследования (получение 10 за победу в битве или 1 за поражение в битве)
99,999 CP (получение 99,999 в секунду в битве)
9,999 SP (получение 999 за победу в битве или потери)
Максимальный размер армии увеличен до 9999 за этап (1-5).
Это влияет как на немецкую, так и на советскую армию.
Contact mod GOH (CtA: GoH — 1.011.0) (v13.09.2021)
10
321
— адаптирован для новой версии игры.
-Added new models: cart_med_01-03; table_med_01-02; cowshed_ru01_stone.
-Improved old models: house_vill_eu03_2et; cellar_01_005_ru; shed_v_eu02_705_2et_wood; shed_v_03_707_eu_wide_stone; shed_v_eu01_704_big; warehouse_vil_eu01_2et_brick; garden_house_jap01_03; shop_vilage_jap01_12_2et; monument_jap01_monastery; shed_jap03_007_brick; house_jap01_02_big_wood.
-Added bump mapping for these models.
-Some buildings can now be entered and some stairs can be climbed.
-Added new models: radio_receiver_02_rb634; radio_receiver_03_radiola-svg-k; rw_sleepers_01_002_wood; rw_transformator_01; ger_opel_blitz_ammo; trash_can_05_closed; field_camp_fire_01-02; field_camp_kitchen_01-02; pillar_advertising_02; wall_map_03; rifle_rack_01_wood; feeder_05_stone; usa_dodge_wc-51; bunker_ger01_turret_pz4; bckgr_sprt_norm_town_04_25h; church_rus01_big; town_house_ru21-24; town_house_ru13_6103_2et_2p
-Improved old models: townhall_eu_02_red; playground_03_603_slide; playground_05_horizontal_bar; monument_eu02_002; pillar_advertising_01; barracks_02_008_5p_wood; barracks_03_4p_wood; usa_dodge_wc-54_med
Это обновленная версия мода contact_mod. Он добавляет более 600 зданий, сред и небольших объектов.
Общее описание:
— Добавлены объекты стран: Франция, Италия, Германия, Россия, Япония.
— Добавлено различное строительство, как элемент окружающей среды.
— Количество языков озвучки увеличено до 15. (Для использования установите национальность юнита в породе или в редакторе.)
— Добавлены новые текстуры для флагов Skirmish и зимних текстур.
Модели, полученные конвертированием из других игр.
Использовались программы: 3d ripper DX, Ninja ripper, 3D Object Converter, 3DS max 2011, Dragon Unpacker, FSB Extractor.
27
792
Обновление 1.009.1:
Улучшения:
Обновлены все существующие в игре отряды.
Обновлен поток ресурсов в мультиплеере. В прошлых настройках “кривая” повышения поступления очков была до 45 минут. Теперь пик установлен на 25 минут с более приемлемым порогом, чтоб поток был выше именно вначале, не давая решить исход события игры в первые 15 минут игрового процесса.
Обновлена Русская локализация до более хорошего состояния.
Обновлен туман войны.
Обновлена карта 2v2 Буран
Обновлена карта 2v2 Осень
Обновлена карта 2v2 Тихвин
Обновлена карта 2v2 Промзона (конверсия с 1v1)
Обновлена карта 3v3 Баррикады (конверсия с 2v2)
Обновлена карта 3v3 Степь
Обновлено много мини карт
Обновлено бронирование колес у бронемашин. Исторически на них стояли специальные “пулестойкие” колеса (БА-6, Sdkfz 234, итд)
Обновлено время перезарядки ракетной артиллерии (ребаланс арты)
Если вы долго ожидали игру которая повествует вам истории истории войны. Платформу которая позволит вам воспроизвести сражения. Вам не стоит больше искать, а настало время погрузится в Gates of Hell.