kenshi мод генезис на русском
Kenshi мод генезис на русском
Project Genesis: World Overhaul Alpha/Проект Генезис: Капитальный ремонт (EN) (V7.0.3)
ВНИМАНИЕ! ТРЕБУЕТ ИМПОРТА СОХРАНЕНИЯ (СОВЕТУЕТСЯ НОВАЯ ИГРА).
Наша миссия:
Капитальный ремонт игры, больше контента, больше выбора, больше удовольствия. Цель состоит в том, чтобы предложить более глубокий и сложный опыт, не отходя слишком далеко от оригинальной игры.
Если вы знаете о небольших DLC-модах, таких как Hook and East Coast Expanded или Avalon Isles and Deadman’s Island, то это то же самое, но вместо того, чтобы просто стремиться перестроить один регион карты, мы решили сделать это для всего континента.
Почти все города были воссозданы с лучшей планировкой и интересной архитектурой. Что, в свою очередь, увеличило внешний вид, размеры и функциональность городов.
Большинству фракций была дана индивидуальность, чтобы отличать их от других и увеличить погружение игрока в игру.
Мы стремимся увеличить количество квестов, в которых игрок может участвовать, чтобы придать ему традиционное ощущение RPG.
Более сотни новых локаций, с запланированными фракциями и квестами!
Мы делаем мир более живым и используем больше мировых государств и переопределений городов, чтобы помочь моделировать захватывающий и реалистичный мир, где выбор игрока может резко повлиять на игру. Вы можете ожидать, что эти функции появятся в версии 4 нашего капитального ремонта.
Известные моддеры со всего мира объединили свои ресурсы для капитального ремонта с единственной целью улучшить игру, которую мы все знаем и любим.
Максимальный размер фракции: 256
Максимальный размер отряда: 50
Максимальное количество слотов атаки: 5
Дней в году: 365
Восход солнца: 4
Заход солнца: 22 (Не влияет на магазины)
В сборку входит пользовательская карта
Световые визуальные эффекты были изменены. Уменьшена интенсивность и увеличен радиус. Это обеспечивает гораздо более естественное смешивание источников света.
ОСОБЕННОСТИ МОДА:
Текущее изменений состояния мира : 222
Броня: Добавлено 250+
Оружие: Добавлено 40+
Диалоги: Добавлено 5000+
РЕГИОНЫ:
Уже добавлено более сотни новых локаций, и их слишком много, чтобы сосчитать, но авторы мода будут добавлять новые.
Северный регион карты: (WIP).
Пограничная зона: Пара новых городов.
Святая Нация: Все их города, деревни и форпосты были переименованы и перестроены. (Шахты все еще WIP).
Острова Авалон: Весь регион был капитально переделан.
Восточное побережье: Весь регион был капитально переделан.
Cheaters Run: (WIP) Капитально переделана фракция роботов.
Shun: Перестроен весь регион.
Болото: Капитально перестроен город Акула и добавлена тонна новых подземелий.
ПОЛЬЗОВАТЕЛЬСКИЕ РЕСУРСЫ:
Подпишитесь, чтобы загрузить
Kenshi: Genesis
Kenshi: Genesis Beta
Our community overhaul can be better described as a «Kenshi Plus» Or as the Community calls it. Kenshi 1.5! More content, more choices, more fun. The goal is to offer a deeper and more challenging Kenshi experience without straying too far from the original game’s theme.
Renowned modders from all over the world have pooled their resources into the overhaul with the sole purpose of improving the game we all know and love.
Please be aware that as this is a BETA & in its current state there is likely to be many incompatibilities with other mods. Mods that are likely to be incompatible at the moment are Overhaul mods, new town additions, animation mods for included mods, new faction additions or changes, town, or building changes..
It is not recommended to play with «Foliage» Mods. It won’t really impact your game but it can cause floating buildings. Please try genesis alone beforehand. We have made our own tweaks to foliage and textures.
Unsubscribe from the Alpha version. It is not needed and not meant to be on steam but the original author has unhidden the mod despite it being hidden per my request by the game devs.. It contains stolen assets from another modder. It is not something we condone and or support. You will NOT receive support for the alpha version. Your comments WILL be deleted in regards to the alpha version.
This mod has been in development since August of 2019, on that note this mod is still very far from finished. At this point in time, we are mostly done with world-building and are starting to move on to other ventures in modding the game. This means some quests, dialogue, and other features are far from fleshed out.
Kenshi «Проект Генезис»
Глобальная сборка модов для KENSHI.
Цель состоит в том, чтобы предложить более глубокий и сложный опыт, не отходя слишком далеко от оригинальной игры.Капитальный ремонт игры, больше контента, больше выбора, больше удовольствия.
Если вы знаете о небольших DLC-модах, таких как Hook and East Coast Expanded или Avalon Isles and Deadman’s Island, то это то же самое, но вместо того, чтобы просто стремиться перестроить один регион карты, мы решили сделать это для всего континента.
Почти все города были воссозданы с лучшей планировкой и интересной архитектурой. Что, в свою очередь, увеличило внешний вид, размеры и функциональность городов.
Большинству фракций была дана индивидуальность, чтобы отличать их от других и увеличить погружение игрока в игру.
Мы стремимся увеличить количество квестов, в которых игрок может участвовать, чтобы придать ему традиционное ощущение RPG.
Более сотни новых локаций, с запланированными фракциями и квестами!
Мы делаем мир более живым и используем больше мировых государств и переопределений городов, чтобы помочь моделировать захватывающий и реалистичный мир, где выбор игрока может резко повлиять на игру. Вы можете ожидать, что эти функции появятся в версии 4 нашего капитального ремонта.
Известные моддеры со всего мира объединили свои ресурсы для капитального ремонта с единственной целью улучшить игру, которую мы все знаем и любим.
Подпишитесь, чтобы загрузить
(Archived version 6) Project Genesis: World Overhaul Alpha
Our community overhaul can be better described as a “KenshiPlus”, more content, more choices, more fun. The goal is to offer a deeper and more challenging Kenshi experience without straying too far from the original game’s theme.
If you are aware of smaller DLC like mods such as Hook and East Coast Expanded or Avalon Isles and Deadman’s Island, its the same as that, but instead of just aiming to overhaul a single region of the map, we’ve decided to do this for the entire continent.
Nearly all cities have been recreated with better layouts and interesting architecture. Which in turn has increased the appearance, size, and functionality of the city.
Most Factions have been given an identity, to distinguish them from others and increase player immersion.
We’re aiming to increase the amount of player quests that the player can partake in to give it that traditional RPG feel.
Well over a hundred some new locations, with planned factions and quests to accommodate them!
We are making the world livelier and are utilizing more world states and town overrides to help simulate an immersive and realistic world where player choices could drastically affect the game. You can expect these features coming in Version 4 of our overhaul.
Renowned modders from all over the world have pooled their resources into the overhaul with the sole purpose of improving the game we all know and love.
Due to the global pandemic, we are taking precautions for our guild to remain safe and wish all our members good health in these trying times. Expect for there to be delays in development. Version 5 has now been released.
This Alpha version is marketed as an EXPLORATION mod, for all those curious with what we have been working on in the past few months. We’ve released an earlier build on our Discord server which you should join (link above) and this is different in that it is the current developer build made stable for this Lunar New Year!
Please be aware that as this is an alpha in its current state there is likely to be many incompatibilities with other mods. Mods that are likely to be incompatible at the moment are Overhaul mods, new town additions, animation mods for included mods, new faction additions or changes, town or building changes.
Like any overhaul mod this mod should be placed below most other mods but before economy and patch mods.
Do not play with foliage/rock mods.
If you are using the previous alpha version please go to your Kenshi mods folder and delete it. Please also unsubscribe from the hotfix on steam. Then import your game.
Please note we will be using our discord server for bug reports and suggestions as we already have methods set up for users to do so through there. Please use the above link to report bugs or suggest feature additions.
This mod has been in development since August of 2019, on that note this mod is still very far from finished. At this point in time, we are still in the world-building state. This means some quests, dialogue, and other features are far from fleshed out.
Steam Collection With All Mods (Best Not to Activate These Mods w/ Genesis Enabled)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1633948003
And finally while not exclusively on the team a big thank you to Mechanica and Camelspyder for supporting us by helping out with building inclusions and working with us on modelling fixes and helping push our ideas for new buildings and features to their limits.
ATTENTION: We had to change the Character folder to lower case ‘c’ character in version 3 so AGO animations would work, workshop is being stupid and didn’t pick up the change I made.
THIS IS NOT AN ISSUE FOR NEW SUBSCRIBERS
TO FIX: Go to Steam > steamapps > workshop > content > 233860 > 1980348818
Change the «Character» folder name to «character»
Kenshi мод генезис на русском
@Освободитель Рабов Rebalance Mercenaries/Ребаланс Наемников (RU)
Мод огонь, даже такой на обе ноги хромой как он сейчас.
Несколько идей, если позволите.
1. Пусть они конкурируют за контракты, не все а просто очаги из некоторых особо жадных.
2. Уменьшить город, оставь там только казармы и ночлежку и бары, и население с Плохие Зубы не больше.
3. Одного, именно одного уникального рекрута, который либо слишком слаб либо считает себя каким-то крутым,, чтоб быть обычным наёмником.
4. Сделай не нанимаемым главного, он слишком тру чтоб за деньги кого-то охранять, пусть нагибает чузена если тот с фракцией поссорился.
Я тебе как товарищ соратник мододел говорю, лучше мало но очень качественно, чем много но винегрет не вкусный.
Мод крутой, обновляй его точечно. Но тут главное чтоб ТЫ радость от процесса получал, иначе это ни к чему. А мод и так крутой получился, не представляю уже Кенши без него.
@Освободитель Рабов CMKillingTime
Меня вот стало раздражать, что я изи могу убежать от врагов, в Стиме были где-то на это моды, поищу.
@lupkovich Total War: Warhammer II: DLC Unlocker
Сейчас анлокер работает или нет?
@Освободитель Рабов Godsend EXP 5x / Увеличение получения опыта
Мод для стримеров, не понимаю зачем некоторые это в свои сборки пихают. Прокачка в игре норм как она есть ИМХО. А все остальные НПС вне команды игрока ЕМНИП качаются только пока игрок находится в «ячейке», но когда он покидает «ячейку» у них статы разве не сбрасываются?
@D-5807 Weed Culture
мод атлишный всем рекамендую для скачивания в этом году в июле 2013 актуальный мод для игры сайт очень крутой администраторы маладцы жаль только на телефон нельзя скачать а так четыре звезды поставил бы пять но у меня развязались шнурки поэтому четыре 😲 😃 😅 🙂 🤪
@Освободитель Рабов DialoguePlus+ / Новые диалоги (RU)
Вот уж действительно спасибо за перевод, мод крутой!
Project Genesis: World Overhaul Alpha/Проект Генезис: Капитальный ремонт (EN) (V7.0.7)
Описание
-updated the cannibal faction (was not real) thus breaking the cannibal raids. Unsure why the change was made, now reverted. Hour of testing has shown all raids to trigger for cannibals
-changed the faction rank required to talk to thieves guild traders to be > greater than 0, not 1.
-double checked and remerged the whistler files that were missing.
Обновление: 8 июн в 5:30
-readded waystation golf. Moved it north west of it’s original location
-finished iron haven. added proper pathing, finished the ouside bar, added lights. added storage, etc.
-tweaked the worldstates added in. Properly assigned the right classifications. (a standard import SHOULD now have the towers and dust king spawn as they were meant to.)
-Moved Mechamoor (the «bad» tech hunters») into the hidden forest.
-changed the no-foliage range for mechamoor from 350 to 600
-i did the dumb and got sidetracked making a town again. Hope you guys like well thought out towns.
-move slave farm south north of the slave markets. Nestled in the valley between to massive cliff faces lies the slave farm. As guards patrol and watch from turrets on high the slaves toil in the hot swampy waters to produce massive amounts of riceweed and raw materials.
-found and fixed the thieves guild trader dialogue bug. the line itself dictated that you be = to rank one. which means. upgrading you to rank 2 makes you unavailable to trade with the trader.
-adjusted the artifact weight for ITEMS in the BDC area. Also lessened the armor a bit.
-fixed the navmesh issue with trader platforms in mongrel.
-rewrote the entire whistler mod for camelspyder and remerged it into genesis. This will probably have some unnoticed effects. but appears clean. This should fix the whistler issues on the experimental branch
-cleaned up the mercenary bodyguard dialogue. (looks like i missed adding the conditions and effects).
-Cleaned up the mercenary/tech hunter squad ai. Turns out the squad AI is irrelevant. Compressed all the AI into the leader packages. (because this means «all squad» for some reason.) This should fix the mercenary issue.
ONLY A STANDARD IMPORT IS NEEDED
Обновление: 4 июн в 5:26
It is recommended to import the following options
Tech
Dead NPCS (if you want the new city changes to apply)
Buildings (if you’re living in the borderzone in any house, in the hook/shun/south wetlands region)
Players as always can find the patch notes in the patch notes discussion thread.
Обновление: 30 апр в 23:25
—Quick patch to fix the farming/cooking issue.
-Food items have had stat changes. They now stack, are worth less overall but can be sold more easily. (this change will play into the economy in the future)
Обновление: 20 апр в 2:46
-replaced the old GUI textures. This should fix the map, the loading and title screens
-Fixed the missing meshes for the new update.
-fixed the over abundance of food on starving bandit leaders (they’ll now have less on them)
-removed some left over limbs left from the last patch
-cleaned up 10 zone files that were left over from previous merges.
-cleaned up some race errors with a previous merge (there was a duplicated skeleton mk2 file)
-fixed some erroneous file pathing i messed up with dogs a while back. Should now allow all dogs to properly use there textures and hair’s correctly. (direwolves will still be able to use various hair types and colors that would normally look a bit odd)
-adjusted the trade prices of mongrel. Fog heads are meant to be practically worthless everywhere else in the world excluding mongrel. This is now properly reflected by the trade prices being generally 125% or much MUCH higher for certain heads as pointed out by @Meili
-Limms now has a trade culture as well. You can find a profit for most. «spare» body parts now at limms
[1:48 PM]
-deleted various extra heads for now removed characters or removed races
-adjusted library spawn chances. Library RUINS, now spawn with more. ruined books and less chance of good resources. Lost Libraries now spawn with more Common artifacts at a higher chance.
-fixed the missing interior from last patch. Updated and tweaked a little. Thieves tower now properly has most benches.
-updated the grid area. the workshops there are now the same as found in vanilla (post-ancient workshops)
patch 15 march
-hotfix cage beast bags issue for mountain mad
-removed the genesis mod developer drone mesh from genesis. was a stolen mesh from another modder and as such i can’t in good faith despite understanding from that author continue to use it.
-quick patch-
-changed cage pack from 15/15 to 25/25
-fixed the rat hound race editor file.
-hotfix. Patched the dog races being playable. Was testing the race editor for the dogs and forgot to remove this change
—7.0.7 Bug fix update—
-Attached the new(old) cage beasts bags to the correct vendors and animals i forgot to last patch.
-adjusted weight of the pack and adjusted skill, and encumbrance stats
-added a house back to BDC.
-removed an unattached outpost in outlands/stobs gamble as reported by @Dr_Thrax
-removed direwolves having special food limitations in response to @IX bug report. Unsure if this was causing an issue with them eating from the animal feeder but according to another modders report could be worthwhile to check out.
-adjusted the _animals aggressive cut damage. (turns out i was overzealous in the balance, the animal weapons are actually stronger than meitou, ooops) 1.2 > 1.05. This should make all animals a serious threat without them hitting 300 damage.
-adjusted the _animals passive blunt damage, once again overzealous edit. 1.2 > 1.05 / Also upped the cut a little as it’s slightly to weak. 0.5 > 0.8
-changed name of direwolves. Great Direwolf > Direwolf
-added various hair color variations and tone maps to direwolves. So despite using the same textures as other dogs you should see a lot more colors and hair patterns across the direwolves.
-changed the armored canine pack from 2×2 to a 4×4 size bag. this should allow enough wiggle room for dogs to use the bad and eat from the animal feeder (if that’s what the bug is)
-made direwolves cost a ridiculous amount, just on the off chance that i missed a police dog somewhere. Though with this change i will probably add farm shops back in certain areas.
-direwolves are now only found in okrans arm/hidden forest area, excluding police dogs variants.
-direwolves are now tameable (was forgotten last patch)
-added a bag back to the wandering guild traders
-adjusted facility 0-42 to hopefully fix pathfinding and enemy spawns as reported by @KillZone
-adjusted the positioning and building type of the tower of abuse. this should help path finding and make it the building more accessible overall.
—7.0.6 Quick Patch— / PT.2 / forgot to make praetorians playable when changing starts. are now playable
-adjusted the weight of the farm shop to stop overlapping with lady tsugis spawn in brink. lady tsugi will now always have priority.
-adjusted the flats lagoon building weights and types. This should allow all squads to spawn properly.
-added 6 more adventurers guild rally points. This should allow them to spawn and travel «safer»
-added various «outposts» around the map at the rally point. There are camp beds and campfires so players should be able to camp outside of popular cities if they are low on cash. (will add more to shek areas in future update)
-added new HUMAN ONLY nests for settlers to «okrans X» regions.
-added mixed races back to various areas that are «safe»
-Players based around Nublar will find their base to be incredibly beneficial now.
-removed the bonedog pack. Players should look for the «armoured canine pack» instead
—7.0.2 Patch Notes—
-changed TODAI walls to Sohei, following how most societies architecture is known by the societies name and not their architecture known by the city name.
-added todai gate guards back
-added todai market stall right next to the main gate so players can buy the blueprints for the new Sohei buildings
-tweaked bad teeth a little more. Missed some building placements that were still bugged. General shop can now be entered, barrel blocking the door is fixed.
-added azuchi to todai dera
-added regeneration to the vendors of todai dera (for now) to ensure all players can get these blueprints
-added multiple roaming squads of guards to todai dera (temporary) to protect the «town» but mostly to ensure the vendors stay alive
-adjusted the roaming squads in the hidden forest. there is a small chance for roaming jonins to spawn.
-adjusted flotsam ninjas to have negative relations with wolves, wildlife, and raptors. this should ensure that they at minimum attack these animal factions
-previous two changes should help keep the direwolves from overrunning the flotsam ninjas
-Adjusted Tower of madness faction to > Insanity
-removed all «abandonded» buildings from BDC
-upped the skeleton residents in BDC
-Removed the gates in BDC. They were not needed and causing issues with patrols and incoming AI.
-Tweaked Krals Shrine a little. Added a platform for the shrine to sit on. Turned kral to now face Arach and the bug master.
Version V7
Version V6
Глобальная сборка модов для KENSHI.
ВНИМАНИЕ! ТРЕБУЕТ ИМПОРТА СОХРАНЕНИЯ (СОВЕТУЕТСЯ НОВАЯ ИГРА).
Наша миссия:
Капитальный ремонт игры, больше контента, больше выбора, больше удовольствия. Цель состоит в том, чтобы предложить более глубокий и сложный опыт, не отходя слишком далеко от оригинальной игры.
Если вы знаете о небольших DLC-модах, таких как Hook and East Coast Expanded или Avalon Isles and Deadman’s Island, то это то же самое, но вместо того, чтобы просто стремиться перестроить один регион карты, мы решили сделать это для всего континента.
Почти все города были воссозданы с лучшей планировкой и интересной архитектурой. Что, в свою очередь, увеличило внешний вид, размеры и функциональность городов.
Большинству фракций была дана индивидуальность, чтобы отличать их от других и увеличить погружение игрока в игру.
Мы стремимся увеличить количество квестов, в которых игрок может участвовать, чтобы придать ему традиционное ощущение RPG.
Более сотни новых локаций, с запланированными фракциями и квестами!
Мы делаем мир более живым и используем больше мировых государств и переопределений городов, чтобы помочь моделировать захватывающий и реалистичный мир, где выбор игрока может резко повлиять на игру. Вы можете ожидать, что эти функции появятся в версии 4 нашего капитального ремонта.
Известные моддеры со всего мира объединили свои ресурсы для капитального ремонта с единственной целью улучшить игру, которую мы все знаем и любим.
Для избежания проблем, отключите моды входящие в сборку.
Моды входящие в сборку: