rimworld моды smarter construction
Моды на строительство для Rimworld
Мод добавляет специальные генераторы, которые включаются/выключаются автоматически в зависимости от потребления мощности
Мод добавляет ящик ресурсов, который вы можете сделать из 250 любых базовых игровых ресурсов плюс 10 деревянных бревен н
Мод «[O21] Ancient Demolition» для Rimworld (v1.3)
Небольшой мод для разрушения крупных древних обломков, чтобы их можно было разобрать, а также делающий их доступными, ес
Этот мод добавляет в игру специальные медицинские кровати, которые автоматически будут лечить ваших колонистов от всех (
Мод добавляет две новые настенные лампы из вселенной Звездных войн. Ниже вы можете ознакомиться с их характеристиками.
Модификация добавляет в игру новые настенные лампы. Теперь ваши комнаты будут выглядеть более эстетично.
Добавляет новые типы и размеры дверей в RimWorld и расширяемый фреймворк для моддеров, которые хотят добавить такие двер
Мод «Fish Traps» для Rimworld (v1.3)
Дополнение к Vanilla Fishing Expanded, которое добавляет рыболовные сети. Добавлены два исследования неолита.
Мод «Stuff on Tables» для Rimworld (v1.3)
Этот мод позволяет размещать различные объекты поверх других вещей.
Мод «Smarter Deconstruction and Mining» для Rimworld (v1.2)
Последнее обновление: 05.03.21.
Причина: Мод обновлен до версии 23.02.21
Останавливает ваших пешек от обрушения крыш на самих себя во время разборки зданий. Отлично подходит для сноса зданий за один раз и для удаления случайных конструкций, не беспокоясь о крышах. В случае, если пешки найдут горную крышу, которая рухнет, если они разберут назначенное здание, вы получите сообщение, и приказ будет отменен. Если вы хотите заставить их сделать это, используйте опцию «Приоритет деконструкции. » при щелчке правой кнопкой мыши.
Для работы мода требуется: Harmony
Мод проверен на версии игры: 1.2
Исправлена проблема «10 заданий за 10 тиков».
Версия 22.02.21 для Rimworld (v1.2)
Версия 18.02.21 для Rimworld (v1.2)
Для того, чтобы установить мод для игры Rimworld необходимо скопировать папку из скачанного архива по пути Путь к установленной игре\Rimworld\mods и включить мод в меню.
Рекомендуем ознакомиться с полным руководством на тему: «Как установить моды для Rimworld?»
Информация о файле
- Добавил: Roman Автор: legodude17 Формат файла: ZIP Размер: 1.0 mb Источник: Перейти
Вы можете войти в свой аккаунт или зарегистрироваться на сайте, чтобы скачивать моды без ожидания.
ТОП группа по RimWorld
Помощь по игре и масса полезного контента. Подписывайся!
Подпишитесь, чтобы загрузить
Smarter Deconstruction and Mining
Stops your pawns from collapsing roofs on top of themselves while deconstructing and mining. Great for tearing down buildings all in one go, removing random structures without worrying about the roofs, removing mountains, and just generally not worrying so much.
— Toggle roof checks on deconstruction
— Toggle roof checks on mining
— Toggle cancelling orders on mountain roofs
— Toggle removing mountain roofs
— Research required to remove mountain roofs
When the option «Toggle removing mountain roofs» is off and the option «Toggle cancelling orders on mountain roofs» is on and pawns find a mountain roof that would collapse if they deconstructed or mined something, you will get a message and the designation will be cancelled. If you want to force them to do it, prioritize the work with the right click menu.
Should work with everything. Drop a comment if something seems to break.
Expanded Roofing and Raise the Roof: This mod will automatically pick up on these mods and configure itself accordingly, changing «Toggle removing mountain roofs» to true and «Research required to remove mountain roofs» to the research added by the mod.
Should not have any noticeable impact.
Commissioned by GGVikky [www.twitch.tv] on the RimWorld Mod Market.
Rimworld моды smarter construction
All mods are now updated to 1.3 and run without errors.
Open Stats_Pawns_Inventory and edit it in Notepad.
Change these two numbers to any number you like. The higher the number, the more the colonist can carry.
I would set the file as a read only to be sure it dont change.
(You can also just search for » Stats_Pawns_Inventory » in Steam\steamapps\workshop\content)
This is a library that provides shared functionality for other mods.
For best results, make sure that HugsLib comes right after Core in your mod load order.
Also includes the Log Publisher: press Ctrl+F12 to upload your Rimworld logs and get a link.
This mod contains the C# library Harmony for all RimWorld mods.
Harmony is a library that is used by many mods. In RimWorld 1.x or older the library was included inside C# mods and there was no need to load it as a separate mod. However, RimWorld versi.
Juggle your mods like a pro!
Adds extra functionality to the Animals tab
Does not require a new save game.
Can safely be enabled/disabled in ongoing saves.
Colony Manager allows you to make colonists do the more tedious parts of managing a colony, making sure you’re never out of vital resources again*.
Provides a vastly more customizable work tab.
[img]https://banners.karel-kroeze.nl/title/Important.png[/img]Work Tab completely takes over job priorities from the vanilla game. In order to support core functionalities and other mods, it intercepts calls t.
Adds a comprehensive medical overview tab, showing your colonists’ health at a glance.
[img]https://banners.karel-kroeze.nl/title/Important.png[/img]Does not require a new save game
Can safely be enabled/disabled in ongoing saves.
Rimworld моды smarter construction
Mod originally by Cupro, updated to B19 1.0 by dninemfive with permission.
This mod adds new objects and activities that br.
A set of tools to make your life on the Rim a bit easier.
Easily forbid and unforbid items, select similar things, have things hauled urgently and affect the entire map with powerful new tool extensions.
Allow Tool can be safely added to existing games.
Adds animal-related quality-of-life enhanсements.
This will add back in the rearmable deadfall traps that were removed a few versions back.
I was watching a let’s play of a tribal ice-sheet challenge from b18 that relied so heavily on the traps that it made me realize that traps used to be way more use.
Blueprints allow the quick construction of repetitive rooms/areas.
[img]https://banners.karel-kroeze.nl/title/Features.png[/img]Create blueprint
Use the ‘Create’ designator to drag over an area with existing constructions. Floors, walls and furnitu.
You want more zoom and different paning? This little mod enhances the in-game camera so you can zoom in much more than usual. Perfect for this one great screenshot or for showing your viewers all the details while streaming.
I DID NOT MAKE THIS MOD: All credit goes to Nandonalt.
**Updated for Rimworld 1.1**
Colony Leadership Mod! Elect specialized le.
Direct download from GitHub [github.com] (source [github.com] )
If you think its stupid that pawns in a rimworld cares about if they are wear cloths from dead persons and are tired of knocking out instead of killing your prey to gain wearable apparel, THIS is the mod for you!
It removes the big «T» on apparel if you.
Door expansion pack for RimWorld. Adds new types and sizes of doors.
Adds new list boxes for recipe bills, health bills, plant selection, architect menu, research menu, and a quick select menu for designators, making it easier to find things when lots of mods are running.
New Mint wheel, a floating designator sele.
Adds a minimap, with some options, doesn’t hurt fps, ping tool for multiplayer.
Click the minimap icon on the main tabs along the bottom, or set a keybind to open
Set of accessories with abilities and stat boosts. Multiplayer ready
Medkit accessory with buttons allowing the colonist to bandage their own wounds or others on the spot.
Repair kit accessory which allows constructors to salvage broken components wh.
As of 1.1 this now required EnhancedDevelopment Core to be installed.
Adds a Drilling Lase.